Serwis anteny DVB-T / DVB-T2 / satelitarnej / LTE / 5G/ FM – serwis utrudniony
Usługa serwisu dotyczy napraw / przeglądów / konserwacji istniejących instalacji. Z usługi można skorzystać w sytuacji, kiedy posiadana instalacja przestała działać z niewiadomych przyczyn. Dotyczy również ustawienia anteny.
Serwis dotyczy prac wykonywanych na istniejącym, poprawnie zamontowanym osprzęcie, dla anteny znajdującej się w miejscu trudno dostępnym (np. dach płaski / spadzisty, komin, na wysokości powyżej 2,5 m; montaże, które zgodnie z przepisami bhp są pracami na wysokości) i obejmuje:
- Sprawdzenie i korektę ustawienia anteny – jeśli wskazana;
- Przegląd / konserwacje instalacji antenowej;
- Przegląd prawidłowości połączeń, ich ewentualną wymianę;
- Wymianę pojedynczych elementów zestawu – jeśli wymagana;
- Sprawdzenie jakości sygnału.
Usługa serwisu nie zawiera kosztów ewentualnych części zamiennych niezbędnych do usunięcia usterki, nie obejmuje również całkowitego montażu nowego zestawu ani zmiany miejsca montażu. W przypadku odmowy poniesienia kosztów dodatkowych elementów lub części zamiennych niezbędnych do usunięcia usterki usługa jest uznawana za wykonaną.
W zakres prac nie wchodzą prace remontowo-wykończeniowe wewnątrz i na zewnątrz lokalu typu montaż przewodów pod listwami czy wykonywanie bruzd i ich szpachlowanie ani naprawa uszkodzonych urządzeń odbiorczych.
Zamawiający usługę zapewnia:
- zamontowany zestaw, umożliwiający wykonanie prac serwisowych,
- dostęp umożliwiający wykonanie usługi przez instalatora (balkon, taras, dach).
W trakcie zamawiania usługi serwisu lub umawiania terminu wizyty Klient powinien w miarę możliwości opisać czego dotyczy usterka, co umożliwi lepsze przygotowanie się instalatora do wizyty i skróci czas usunięcia usterki.
W TRAKCIE SERWISU WYMAGANA JEST OBECNOŚĆ OSOBY DECYZYJNEJ.
ODWOŁANIE UMÓWIONEGO SERWISU MUSI SIĘ ODBYĆ MIN. 2 GODZ. PRZED TERMINEM. ODWOŁANIE WIZYTY W TERMINIE KRÓTSZYM LUB JEJ NIEODWOŁANIE JEST RÓWNOZNACZNE Z WYKONANIEM USŁUGI. KOLEJNA WIZYTA JEST PŁATNA BEZPOŚREDNIO U INSTALATORA W WYSOKOŚCI 50% CENY.
W przypadku stwierdzenia przez instalatora braku możliwości usunięcia usterki przed rozpoczęciem wykonywania prac serwisowych rozliczenie zleconej usługi zostanie pomniejszone o koszt dojazdu.