Wykwalifikowana kadra inżynierska oraz posiadane zaplecze produkcyjne pozwalają nam zagwarantować ciągłość wiarygodnej, fabrycznej opieki gwarancyjnej i pogwarancyjnej dla wszystkich oferowanych przez nas produktów TELKOM-TELMOR. Zapewniamy również pełną obsługę gwarancyjną znajdujących się w naszej ofercie towarów.
Zachęcamy do kontaktu:
tel.: +48 58 3823 356
tel.: +48 58 3823 360
e-mail:
Adres - wysyłka urządzeń gwarancyjnych i pogwarancyjnych:
GZT TELKOM-TELMOR Sp. z o.o.
ul. Schuberta 104, 80-172 Gdańsk
Nowe opłaty za naprawy pogwarancyjne:
Gdańsk, 28.08.2020r.
Szanowni Państwo,
informujemy, iż z dniem 01 października 2020 roku wprowadzamy nowy cennik usług napraw pogwarancyjnych oferowanych przez Nas produktów. Szczegóły dotyczące nowych stawek są dostępne u Pracowników Działu Serwisu Naszej Firmy.
Informujemy również, iż z dniem 01 października 2020 roku zaprzestajemy przyjmować do napraw pogwarancyjnych produkty, których data produkcji jest starsza niż 10 lat wstecz.
Jeżeli jednak wyślecie Państwo produkty do naszej firmy, to zostaną odesłane bez naprawy z naliczonymi kosztami manipulacyjnymi do każdej sztuki.
W celu weryfikacji daty produkcji należy posłużyć się nr seryjnym (SN):
Prosimy także, o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi ogólnych warunków gwarancji, procedury składania reklamacji, zgłoszenie reklamacyjno/pogwarancyjne.
Ogólne warunki gwarancji GZT TELKOM-TELMOR Sp. z o.o.
Procedura składania reklamacji
Zgłoszenie reklamacyjne/ pogwarancyjne
Wydłużony okres gwarancji na linie multiswitchowe
Procedura - zwroty wyrobów oraz zwroty wyrobów w ramach gwarancji/reklamacje - kraj:
1. Klient zgłasza TT wyrób do reklamacji w ramach gwarancji, TT odbiera wyrób od Klienta na swój koszt.
2. Dział serwisu dokonuje rozpatrzenia reklamacji.
- jeśli reklamacja jest zasadna - wyrób nie działa z winy TT, TT na swój koszt dokuje naprawy lub wymiany urządzenia i Klient w ciągu 14 dni otrzymuje poprawnie działający wyrób. Klient nie ponosi kosztów zwrotu reklamacyjnego.
- jeśli reklamacja jest bezzasadna- tzn wyrób działa poprawnie lub ewidentnie stwierdzono, że został uszkodzony przez Klienta, wyrób jest odsyłany do Klienta a Klient zostaje obciążony faktura usługową za ekspertyzę + dwukrotność obowiązujących zryczałtowanych stawek za transport (za zwrot i powtórną wysyłkę) . W przypadku zwrotów niestandardowych , koszty za transport będą naliczane indywidualnie.
3. Na czas rozpatrzenia reklamacji Klient ma prawo kupić nowy wyrób, jednakże jego późniejszy ewentualny zwrot związany będzie z obciążeniem kosztami opisanymi poniżej w pkt 4.
4. W przypadku zwrotu przez Klienta wyrobu zakupionego na czas trwania reklamacji, Klientowi w momencie przyjęcia zwrotu i wystawienia faktury korygującej za sprzedany produkt, zostanie wystawiona także faktura usługowa za ekspertyzę-przystosowanie do ponownej sprzedaży. Zwrot wyrobu musi nastąpić na koszt Klienta. Jeśli natomiast okaże się, że wyrób został przez Klienta uszkodzony, Klient może zostać obciążony dodatkowymi kosztami napraw lub w skrajnym przypadku kosztami wyzłomowania produktu.
5. Postępowanie opisane w pkt 4 dotyczy także zwrotu zakupionych przez Klienta wyrobów w wyniku pomyłki przy zamówieniu, zmiany zdania itp.
6. W przypadku nieodebrania zamówionego produktu od kuriera i odesłania go z powrotem do TT, Klient nie ponosi kosztów ekspertyzy-przystosowania do sprzedaży. Klient zostanie obciążony jedynie kosztem obowiązujących zryczałtowanych stawek za transport. Dodatkowo, kwota za transport umieszona na fakturze sprzedaży nie zostanie skorygowana przy wystawieniu faktury korygującej.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
58 739 59 59