Integracja rozwiązań dla instalacji telekomunikacyjnych i operatorów kablowych

Konferencja Partnerów Biznesowych TELKOM-TELMOR

Konferencja Partnerów Biznesowych TELKOM-TELMOR – Suwałki 2018

W dniach 16-18 maja odbyła się doroczna konferencja dla Partnerów Biznesowych TELKOM-TELMOR. Tym razem z naszymi wieloletnimi kontrahentami spotkaliśmy się w północno-wschodnim zakątku Polski – Suwałkach, skąd blisko już do litewskiej stolicy – Wilna. Gościł nas Hotel LOFT 1898***, zlokalizowany w historycznych carskich koszarach.

Konferencję rozpoczęliśmy uroczystą kolacją w dniu 16 maja. Przed przystąpieniem do smakowania specjałów szefa kuchni, miało miejsce oficjalne powitanie wszystkich uczestników spotkania przez Rafała Bielawskiego - Prezesa Zarządu TELKOM-TELMOR. Po kolacji przeszliśmy do Kantyna Coctail Baru, gdzie kontynuowaliśmy rozmowy rozpoczęte podczas kolacji.

Drugi dzień konferencji w całości pochłonęła wycieczka do Wilna – perły litewskich miast. Odwiedziliśmy wiele cennych wileńskich zabytków, m.in. Ostrą Bramę ze słynnym obrazem Matki Boskiej Ostrobramskiej, Katedrę Wileńską, cmentarz na Rossie oraz centrum wileńskiej bohemy – Republikę Zarzecza. Na koniec pobytu w Wilnie udaliśmy się na tradycyjny litewski obiad w restauracji zlokalizowanej w wieży telewizyjnej, skąd rozpościerał się piękny widok na całe miasto. W drodze powrotnej odwiedziliśmy jeszcze starą stolicę Litwy – Troki, gdzie podziwialiśmy słynny zamek na jeziorze Galwe i mieliśmy okazję posmakować karaimskich przysmaków.

Ostatni dzień konferencji zdominowały kwestie biznesowe. Uczestnicy mogli zapoznać się z naszymi rozwiązaniami sprzętowymi dla rynku hotelowego, organizacją obsługi sprzedaży oraz materiałami marketingowymi dedykowanymi dla krajowego rynku dystrybucyjnego. Po panelach ogólnych nadszedł czas na rozmowy indywidualne z każdym z uczestników konferencji. W oczekiwaniu na swoją kolej pozostali uczestnicy mogli skorzystać z hotelowych atrakcji: jaccuzi, sauny fińskiej i łaźni parowej, usług masażu i rytuałów pielęgnacyjnych.

Wszystkim uczestnikom konferencji serdecznie dziękujemy za wspólnie spędzony czas. Mamy nadzieję, że również dla Was były to owocne i przyjemne chwile.

skontaktuj się

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas
58 739 59 59

Napisz do nas
telmor@telmor.pl

newsletter
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj ×